Salamullahi'alaikum... Terima kasih kerana sudi ziarah blog Perisai Mahkota - Tinggalkan jejak anda, komen pada entri, klik pd tempat-tempat yg boleh di klik dan jangan lupa untuk follow jugak yer..hihi. Jazakumullah khairan kathir. ^_^

Jalan Kehidupan

Sunday, November 7, 2010

Menggapai sinar bahagia

Salamullahi'alaikum... 


Teruskan mengalir duhai permata
segalanya kupersembahkan hanya padamu
aku kerdil
saat bermula hingga kini
malu pada diri sendiri
kerana menagih kesetiaan seorang bidadari

Duhai sang putri
Diri ini cuba untuk sempurna
Tapi bagaimana
mengenang dosa-dosa yang tak daya dipikul
saban hari makin bertambah
seringkali aku tersilap
kerana melepaskan benih2 dosa padanya

Duhai sang kekasih
aku lemah memikirkan
jika benar aku sayangkn dia
mengapa aku trus mmbiarkan dosa2 silamku
turut terhuni dlm jiwanya
ya, benar aku bersalah
aku bersalah,
krn mengabaikan amanah ini
amanah besar kurniaan dr Allah

Ya Allah
ampunkn aku..
Aku redha jika ini kifarahMu atas dosa-dosa ku...


~perisai mahkota

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails