Salamullahi'alaikum... Terima kasih kerana sudi ziarah blog Perisai Mahkota - Tinggalkan jejak anda, komen pada entri, klik pd tempat-tempat yg boleh di klik dan jangan lupa untuk follow jugak yer..hihi. Jazakumullah khairan kathir. ^_^

Jalan Kehidupan

Friday, September 2, 2011

Jelajah Raya

KL..
Tempat aku berada sekarang..
Bagi orang yang dah biasa, nak hidup di KL ni mungkin senang..
tapi.. bagi aku.. memang tak senang. heheh..
Aku serabut tengok jalan daa... :P


2 hari beraya di KL..
Rumah Pak Ngah dan Makcik Hal..
Hari ni kitorang plan ker Seremban plak.. nak beraya rumah Mak Lang sambil-sambil jenguk keadaan mak lang. Dengar kata mak lang kurang sihat. wallahua'lam..

Harap-harap tak tersangkut dalam jem.. borring la kalau jem... huhu~

Ok lah..
nak bersiap dulu..
Si Akak pun da balik kerja sambil bawak roti canai. hehe.. Walaupun hajat nak makan nasi lemak KL tak kesampaian, dapat makan roti canai mamak KL pun jadi ler..

wokeyh.. gerak dulu! raya raya raya... !!!


~perisaimahkota

2 comments:

Amirah Adnan said...

wah.. kemain braye.. hehe

Hafriz Mohamad said...

hehe.. alang2 menyeluk pekasam la katekan... :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails