Salamullahi'alaikum... Terima kasih kerana sudi ziarah blog Perisai Mahkota - Tinggalkan jejak anda, komen pada entri, klik pd tempat-tempat yg boleh di klik dan jangan lupa untuk follow jugak yer..hihi. Jazakumullah khairan kathir. ^_^

Jalan Kehidupan

Sunday, January 16, 2011

GA saya nak phone casing!!!

Salamullahi'alaikum...

Waa... ada GA baru! Tak leh lepaskan peluang ni. Nak kena cuba jugak.
InsyaAllah... kalau ada rezeki, jangan sesekali ditolak. kan3? hehe...


Slogan rekaan otakku : saya nak phone casing kerana handphone 'zaujah' saya sentiasa menggigil kesejukan time malam-malam sebab takder selimut. Dengan adanya phone casing ini, saya rasa handphone dia dapat tidur lena selena-lenanya...zzz... Dapat selimut comel plak tu, lagi la dia suker...hihi. =)

Dah... tu sahaja..hihi. Harap-harap terpilih yer.. ^_^
Baru-baru cuba nak masuk contest. InsyaAllah... jika ada rezeki, dapat la saya menyelimutkan handphone saya. hehehe...
Mekaseh kepada penganjur! ^_^

Kepada sesiapa yang berminat untuk menyertai GA ini, dan teringin sangat nak menang phone casing...
klik http://therosputih.blogspot.com/
Syaratnya mudah... ikuti segala syarat2nya... hehe.. cam berbelit dah ayat nih.

Akhir kalam...
Wallahua'lam.

~perisaimahkota

4 comments:

hans said...

good luck

Hafriz Mohamad said...

amiin...
doa shbt trmasuk doa2 yg dimaqbulkan Allah.. =)

therosputih said...

wah...terima kasih kerana join, gud luck dear...

Hafriz Mohamad said...

hihi..
mencuba nasib je ni. insyaAllah mengena.
kot2 bleh dijadikan cnderahati utk adikku tercayang..hik2. ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails