Salamullahi'alaikum... Terima kasih kerana sudi ziarah blog Perisai Mahkota - Tinggalkan jejak anda, komen pada entri, klik pd tempat-tempat yg boleh di klik dan jangan lupa untuk follow jugak yer..hihi. Jazakumullah khairan kathir. ^_^

Jalan Kehidupan

Thursday, December 16, 2010

Transformasi Diri

Apabila kitab sejarah dibuka
Terserlah kembali
Khilaf yang ke seribu kali
Tutup pun ia terbuka
Pekup ia ternganga

Bibir basah mengulang
Aku bersalah dan aku punca
jelasnya hanya aku
bukan kamu
bukan dia

Demi kesejahteraan mereka
Demi menebus kesilapanku
Demi ketenangan mereka
Demi membayar segala hutangku

Tranformasi bermula...

How Stress Affects the Body

Bagaimana dengan hidupku?
Persetankan!

Degil sangat
Padan dengan muka!

Lihat dulu pada hati
Runtuhkan ego dalam diri
Aku adalah aku
Kamu adalah kamu

Bukan ustaz
Bukan wali
Bukan Nabi
Apalagi Malaikat

Cuma manusia pendosa!
Takkan sempurna
Sedarlah hakikat
Aku juga manusia biasa

Berubahlah sebelum merubah!

~perisai mahkota
Perkampungan Hati
10.00 pagi 16 Dis 2010

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails