Salamullahi'alaikum... Terima kasih kerana sudi ziarah blog Perisai Mahkota - Tinggalkan jejak anda, komen pada entri, klik pd tempat-tempat yg boleh di klik dan jangan lupa untuk follow jugak yer..hihi. Jazakumullah khairan kathir. ^_^

Jalan Kehidupan

Saturday, January 22, 2011

Afwan ya Ummi!

Salamullahi'alaikum...

Blogwalking diteruskan.
Jenguk punya jenguk, terserempaklah aku dengan satu entri...

Jeng jeng jeng!!!...

Alhamdulillah...
20/01/2011 jam 09.02 malam
Followers Teratak Mawaddah sudah mencapai 40 orang (^_^)
Ummi lebih suka menggelarkan followers di teratak kami dengan nama

Terima kasih kepada semua yang sering dan pernah berkunjung ke teratak kami.



20/01/2011 - 40 orang sahabat

Ops! Bukan bermaksud mereka yang tidak menjadi followers kami bukan sahabat kami.
Anda tetap sahabat kami walaupun hanya singgah sebentar (^_^)
Oleh itu, kami di Teratak Mawaddah ingin menghadiahkan kalian



Terima kasih!!


hihi... Afwan ya ummi!!!

Yang membuatkan aku teruja sangat-sangat sebab, follower yang ke 40 itu adalah aku! hehe...

"Terima kasih kembali buat Ummi (blogger Teratak Mawaddah) kerana sudi menerima saya sebagai follower. ^_^

Mudah-mudahan ummi sentiasa bahagia bersama zauj dan putri tersayang.
Saya dah lama pasang cita-cita nak ada keluarga bahagia macam ummi. 
Mungkin masanya belum tiba. InsyaAllah.. tak lama lagi, ada rezeki la tu..hihi. ^_^
Doakan saya yer...

Dan diharapkan...
Ummi terus thabat dalam perjuangan.
Amiin... wa barakallahulakum."
~perisaimahkota

3 comments:

Abah Yie & Ummi Na said...

Terima kasih juga sebab sudi jadi sahabat di Teratak Mawaddah kami ya :) senang2, nanti ummi baca entry hafriz yg lama2 ya.

InshaAllah, ummi doakan hafriz dapat jodoh yg solehah :) usaha+doa+tawakkal......

Hafriz el-Muhammady said...

amiin... ^_^

AIMAN said...

teruskan berdakwah.. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails