Salamullahi'alaikum... Terima kasih kerana sudi ziarah blog Perisai Mahkota - Tinggalkan jejak anda, komen pada entri, klik pd tempat-tempat yg boleh di klik dan jangan lupa untuk follow jugak yer..hihi. Jazakumullah khairan kathir. ^_^

Jalan Kehidupan

Thursday, February 3, 2011

Kawan-Kawan... Tolong Aku!

Salamullahi'alaikum...

Aku tengah tension sangat-sangat nih...~_~


Tolong la aku...plizzz...
Aku nak sangat-sangat. Dah lama aku mengidam benda tu.. Tapi... huhu.

Bila tengok orang duk bawak benda tu ke hulu ke hilir, seluruh urat darah aku rasa panas jer.
Cemburu yang amat! Tolong la kesian kan aku...

Kalau la aku mampu, 5 aku beli!!!
Nak bawak semua sekali bila pergi mana-mana...
Rasa macam satu dunia ni, aku yang punya.

Waaa.... aku nak!!!

Camera Nikon niiii.....
eeerrrrgggghhhhh!!!!...


Sampai sekarang, aku boleh berangan jer nak ada benda ni...
Tak tahu lah bila angan-angan aku nak jadi kenyataan...

Korang tolong kumpul-kumpul la duit, bagi aku dana sikit..
tak banyak... RM5k pun ok dah...hik3..


Macam-macam yang kita nak dalam hidup ni kan?
Rasanya, masing-masing masih menyimpan impian yang belum tercapai. Jom kongsi-kongsi cerita! ^_^
Mana tahu, luahan ni boleh memberikan kita lebih motivasi untuk merealisasikan impian kita...(kot la...)

Ok, tinggalkan komen kat sini yer...


~perisaimahkota

18 comments:

.:padie_eyla:. said...

ramai nye nak nikonnnn. erkkk

Hafriz el-Muhammady said...

uik.. mnat jgk ker? huhu...

takder ke ea org nk jual scond hand murah2... kmpunan sgt2 dh ni..~_~

Si DauN CeRi said...

haa.. dah agak dah dslr.. skang ni jadi trend pulak pgg bnda ni bawak ke hulu ke hilir..

cik emymilia said...

CE pun teringin gak nak ada dslr...huaaaa~

canon dengan nikon mana okey ek??

dengar citer ada je kedai yang jual 2nd...tapi kena pandai cari la..biasanya budak-budak mass com ramai yang pakai 2nd punyer...;)

Hafriz el-Muhammady said...

DaunCeri: hihi.. trend tu no 2, yg pnting bez sbb bleh snap gmbr sana sini dgn quality gmbr mantop. ^_^

Emymlia: Hrmm..dgr cerita dr adik kpd kwn, dia wrtawan Brita Harian. Dia pkai brg2 Nikon. ktenye...thn lasak.

Cikgu Fikri said...

trend nk nikon skrg ni mmg byk..
tp nikon agak complicated sket lah..
tp, aku tetap gak suka nikon!!!!
heheh :)

Nurul Afifah Addnan said...

sume org wat post gni..start je bce,,xyh tekan read more da tw nk nikon..
:P

Mohamadazhan hjDesa said...

kesian pula kau tgk,haha, tak apalah nah! aku kasi cek 10K..member punya pasai.hehe

Hafriz el-Muhammady said...

cgfikri: Hidup Nikon!!! hehe...

Afifah: hmm...nmpaknye kne guna taktik laen plak r nt...hik2

Azhan: mekaseh! :P klau la btul.. fuhh~~

zura emylia said...

ramai y nk nikon...saye pun minat...insyaAllah suatu masa nt...hahah

Hafriz el-Muhammady said...

inshaAllah - by Maher zain... hehe.

Amiin~~ ^_^

zura emylia said...

huahua...folow kiter jgk..hihi

nono2612 said...

nikon best:))

Hafriz el-Muhammady said...

huhu... rmai jgk pminat bnde alah ni yer.. ^_^

Nurul Afifah Addnan said...

haha..ok.. :)

LIVESTRONG said...

sbb pitcure nye lawa sgt.kan?haha.
sila la rajin kumpul duit wahai abg perisai mahkota.

Hafriz el-Muhammady said...

huhu... yela2.. ~_~

ana_liyana said...

sabar2..hehe~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails