Salamullahi'alaikum... Terima kasih kerana sudi ziarah blog Perisai Mahkota - Tinggalkan jejak anda, komen pada entri, klik pd tempat-tempat yg boleh di klik dan jangan lupa untuk follow jugak yer..hihi. Jazakumullah khairan kathir. ^_^

Jalan Kehidupan

Monday, January 24, 2011

Apa ada pada 25 haribulan?

Salamullahi'alaikum...

Tanpa buang masa tulis panjang-panjang... cuba korang teka..
Apa yang ada pada tarikh 25 haribulan pada setiap bulan?

Jawapannya...
Jeng3!!! Hehe...
syhhh....diam2. Tak leh bising-bising... hik3..

Ada yang dapat jawab, dan ada yang blur jer...
...tapi kompem2 la yang mane kakitangan kerajaan 
akan tersenyum sampai ke telinga 
bila sampai pada tarikh 25 haribulan. kan3? hehe...

So, aku dah makin tak sabar dah ni.
Lagi 4 jam setengah nak sampai pada jam 12.01 malam.
Sabar iklil sabar... huh... 

Memandangkan poket pun dah betul-betul kering ni, 
kita sama-sama tunggu kemunculannya yer...hihi.

Em..siapa-siapa yang nak belanja aku makan, aku on jer. ^_^ 
hehehe..... (gelak zombie...)

K dah...
Wallahua'lam.

~perisaimahkota

9 comments:

Abah Yie & Ummi Na said...

gaji masuk (^_^)

Hafriz el-Muhammady said...

wah3...ummi pn mnanti2 jgk yer..hihi..
sy x dpt gaji lg, dpt elaun jer..(student under KKM).
tp tarikh msuk nye same ng org dh keje..excited nih. hik3 ^_^.

MSOM said...

Oh Perisai Mahkota, Sdra Hafriz ni orang gomen rupanya.....2X5 dengan aku.

12.01 nak ambik gaji, tunggu esok subuh selamat sikit, malam2 bahaiiya dong.

Hafriz el-Muhammady said...

btul3..hehe.
Biar lmbt ckit.. asalkan slamat.

NOOR FATIN said...

dpt gaji.. hihi

eja said...

bukn govt je...budak prktkl cm sy pon dpt hr nih...;')

Hafriz el-Muhammady said...

^_^ (mood hepi)
jap lg nk g noreh getah kt mesin atm..hihi

~emi~ said...

iklil hafriz..unik n cantik nama tu.i like..

btw, jeles ni org tuh da dpt elaun arini. kita punye ptptn sampai sekarang x masuk2 lagi. sobs...da papa kedana ni nk tggu cuti raya cina..uhuks.

Hafriz el-Muhammady said...

kredit utk umi dan abah.. sbb diorg yg plih name nih.. ^_^
Alhandulillah.

X baik jeles...hihi.
Mlm ni member dh plan serbu KFC, jom join rmai2! hihi..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails