Salamullahi'alaikum... Terima kasih kerana sudi ziarah blog Perisai Mahkota - Tinggalkan jejak anda, komen pada entri, klik pd tempat-tempat yg boleh di klik dan jangan lupa untuk follow jugak yer..hihi. Jazakumullah khairan kathir. ^_^

Jalan Kehidupan

Wednesday, February 9, 2011

Sempena Sambutan Maulid Nabi

Salamullahi'alaikum...

Tadi jalan-jalan blog Teratak Mawaddah, aku terserempak dengan satu GA ni. Klik kat sini. GA kali ni unik dan menarik bagi aku sebab kalau tak silap, ini GA Islamik yang pertama aku jumpa sepanjang aku aktif dalam dunia blog ni.

Mungkin sebelum ni dah ada kot. Tapi tak tau la pulak, sebab aku baru jer aktif blogging ni bulan lepas. Entah macam mana la angin blog datang...hihik ^_^


Jadi secara sengaja dan kompidennya, aku pun join la. Syarat-syaratnya mudah jer. Kalau berminat, korang boleh klik kat banner kat atas tuh. Sepertimana yang tertera, GA ni dibuat khusus sempena sambutan MaulidurRasul yang akan dilangsungkan tak lama lagi.

Kata Ummu Muhammad :
GA ini bertujuan menyemarakkan lagi perasaan kasih, cinta, sayang dan rindu kita kepada junjungan mulia Nabi kita, Rasulullah SAW.

Tarikh tutup adalah pada hari Isnin 14 Februari 2011 selepas maghrib (mengikut kawasan masing-masing) dan insyaAllah pemenang akan diumumkan pada keesokkan harinya bersamaan 12 Rabiulawal 1432H iaitu ulangtahun junjungan mulia Rasulullah SAW.

Ok.. kepada yang berminat, selamat menjoinkan diri dan selamat maju jaya!
Wallahua'lam...


~perisaimahkota

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails