Salamullahi'alaikum... Terima kasih kerana sudi ziarah blog Perisai Mahkota - Tinggalkan jejak anda, komen pada entri, klik pd tempat-tempat yg boleh di klik dan jangan lupa untuk follow jugak yer..hihi. Jazakumullah khairan kathir. ^_^

Jalan Kehidupan

Saturday, April 9, 2011

Ajaib! Tiba-Tiba Menang

Hah!
Menang peraduan?!
Biar betul..?!!

Sohabat-sohabatku sekalian..!
ehem2... Perhatian; Aku nak citer satu kisah kat korang semua ni.. Baca sampai habis yer..

Masa jalan-jalan blog (blogwalking la tu...hihi) pagi tadi, aku terjah mana-mana blog yang pernah terjah kat blog aku. Jadi, bagi yang follow aku, aku follow balik.. Maka dengan itu aku terserempaklah dengan macam-macam blog dan klik follow! tak dilupakan.. aku meninggalkan jejakku di sana. ^_^

Selang beberapa jap.. 'kotak jeritan' aku tiba-tiba terdengar suara panggilan berbunyi macam nih:

"hey hincik hafriz..anda telah menangi peraduan pengikut yg ke 104 sy arini..hooho.. sendkan no tepon kat email zai untuk tebus adiah..tq~"
"cik Zai Hamzah"

Aku pun apa lagi.. Terjah lah ke blog tu dengan kadar yang paling segera.. Bila tengok-tengok kat entri terbarunya.. jeng jeng jeng!!!


Dan berkata cik Zai Hamzah nih;
wah..seronok cik zai arini..
mana x nya.. pengikut ke 104 telah di jumpai!!
lepas ni boleh la antr email kat email cik zai yep..
bukan sahaja dapat top up RM 10.00 tp berserta 
barang sampingan yg akan cik zai post di kemudian ari..
TAHNIAH untuk saudara Hafriz Mohamad


Wah wah wah!!! Tiba-tiba menang hadiah! macam tak percaya jer kan? ^_^
Tak sangka hari ni, Sabtu 9 april 2011 adalah hari bertuah buat blog Perisai mahkota. Eh, pembetulan.. bukan hari yang menyebabkan tuah ni tau.. Tapi semua ni Allah yang tentukan.

Apapun syukur, Alhamdulillah 33x...

So, buat masa sekarang ni aku tengah tunggu satu benda jer.. apa dia? cuba teka! hehe~

em em emmm....
ok dah! berehat dulu.. Jumpa di lain siaran..^_^
wallahua'lam..


~perisaimahkota

14 comments:

cik ungu said...

waahh rezekiiii

eda said...

wah.., bestnya... langkah kaki kanan la tu eh time BW blog tu... hehehee...

Hafriz Mohamad said...

em.. jari tangan kanan kot.. hihik. ^_^

eda said...

mula ngan Bismillah jugak tu kan...? harusss... :)

Soul Seeker said...

alhamdulillah. itulah namanya rezeki Allah. kat mana2 pun ada. btul x? hehehe

Farah Shamsudin said...

best tu! memang tepat langkah awak tu..:)

Hafriz Mohamad said...

emm.. eyup! btul3.. hihi.
Alhamdulillah..

Ayie said...

mantop.. hahaha

hoit bank islam

Anonymous said...

Alhamdulillah rezeki Allah beri. Tahniah :)

Hafriz Mohamad said...

Ayie: gerek seyh.. tengkiu2.hihi

Miss Tira: Alhamdulillah.. mekaseh. :)

Zai Hamzah said...

hincik hafriz...sila buka laman ini yep..hihhi~

http://zaishazai.blogspot.com/2011/04/peraduan.html

amny said...

bestnyeee..tahniahh..^^

Hafriz Mohamad said...

hehe. mekaseh2!

puan nina said...

tgh tunggu topup..hehe

rezeki =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails