Salamullahi'alaikum... Terima kasih kerana sudi ziarah blog Perisai Mahkota - Tinggalkan jejak anda, komen pada entri, klik pd tempat-tempat yg boleh di klik dan jangan lupa untuk follow jugak yer..hihi. Jazakumullah khairan kathir. ^_^

Jalan Kehidupan

Saturday, April 2, 2011

Cubaan2!.. 1.2.3..

Testing..

Kenapa dengan blog nih?
Sebelum ni ok jer.. tapi sekarang macam setiap pos baru yang aku publish, tak terkeluar kat dashboard..

Ada siapa-siapa boleh tolong selesaikan masalah aku ni tak?
Agak rumit jugak la... sampai tahap nak meleleh air mata.. huhu ~_~

Tolong aku ea... plizzz...

2 comments:

Balqis An-Nashrah said...

post yg sblum nih pn x kuar jgk ea?..

Hafriz Mohamad said...

eh.. kuar2..

hehe.. jd dah. no problemas utk dirunsingkn dah.. hihi. ^_^
mekaseh yer.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails