Salamullahi'alaikum... Terima kasih kerana sudi ziarah blog Perisai Mahkota - Tinggalkan jejak anda, komen pada entri, klik pd tempat-tempat yg boleh di klik dan jangan lupa untuk follow jugak yer..hihi. Jazakumullah khairan kathir. ^_^

Jalan Kehidupan

Sunday, April 24, 2011

Ziarah Sahabat

Salam buat semua..

Apa kabar? Harap-harap semua dalam keadaan sihat wal'afiat hendaknya yer..
erm.. korang mesti tertanya-tanya kan, kenapa aku kembali menulis. Sebab entri sebelum ni aku ada citer yang aku nak berehat dari dunia blogging ni buat sementara waktu.

Yup, memang masih dalam mode rehat dan rawat.. tapi memandangkan pagi hujung minggu ni tak tahu nak buat apa dah. Rasanya lebih baik aku jenguk ke dunia blogging ni. Melepaskan rindu dan gian...hihi..

Ok lah..tanpa lengahkan masa, kita terus kepada point. Entri kali ni aku tak rasa nak menulis panjang lebar, cuma nak intai-intai dan singgah ke beberapa blog yang sempat ziarah blog Perisai Mahkota ni sewaktu aku rehat hari tu. Macam orang ziarah kita time sakit la.. bila kita dah sembuh, mesti la kita pulak akan jenguk khabar diorang kan..

Kat bawah ni, aku ada senaraikan link bloggerz tersebut.. Aku tinggalkan kat sini supaya korang yang tersinggah ke blog ni pulak akan ziarah blog mereka. Jadi, boleh lah sama-sama kita kongsi idea.. ^_^



dan di bawah ni pulak adalah mereka yang sama-sama join segmen dari blog Akhi Ben..
So, diorang jalan-jalan sampailah ke sini..pikir punyer pikir, letak jer lah link diorang kat sini. hihi.. ^_^


Ok.. tu saja.. Apa tunggu lagu? Klik jer dan kita terjah menerjah sama-sama...hehe~
Akhirnya..selamat berblogging untuk semua yer.. InsyaAllah kalau berkesempatan, aku akan tulis sikit-sikit.. tapi tak lah seaktif sebelum ni.. Jumpa lagi semua!!!
(ceh, macam la peminat ramai sangat aku nih...hik hik - perasan nak jadi otai blogger.. :P )


wallahua'lam..

7 comments:

Anonymous said...

Lama betul tak update ye. Hehehe. Terima kasih kongsi link blog Tira dekat sini. :)

Hafriz Mohamad said...

eheh.. cpat jer die ek..
emm..tu la. agak lame x update.. jiwa mronta2 nk mnulis...hihi

fizalinolie said...

Wah! lama betul tak update blog... Hikhik. Thanks yer kongsikan link akak kar sini. Nanti ada masa update blog ek...

Hafriz Mohamad said...

Hehe..sama2.
InsyaAllah kak.. ^_^

Brilliant Marjan said...

teruja pula..terima kasih ye share link sy di sini..

moga hafriz tenang dalam mood rehat tu..

Ayie said...

cis.. link aku takde.. aku nak tacink.. HAHAHAH

Hafriz Mohamad said...

Brilliant Marjan: amiin..insyaAllah.

Ayie: tu la.. saper suruh duk diam jer.. hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails